A la primera sessió ens vam reunir
tots el alumnes que participàvem en aquest APS per organitzar-nos i decidir qui
anava a cada classe i quan li tocava anar.
A la segona sessió,
ja vam començar el que en realitat era l'APS. La Raquel García i jo vam anar a
la classe de P3 a explicar-los als nens el conte de "La caputxeta
vermella" amb titelles de cada personatge que jo vaig portar. Ens va
sorprendre bastant que els nens s'estiguessin quiets i escoltant-nos amb
atenció, sense distreure's, i vam aprofitar per conèixer-los millor.
A la següent tarda
vam anar una altre vegada a P3, però aquell cop vam explicar-los el conte de
Sant Jordi, i questa vegada amb unes imatges dels personatges i paisatges, que
ens va deixar la seva mestre, on es relatava la historia amb dibuixos, cosa que
ens va ajudar molt, ja que encara no teníem gaire experiència ni confiança.
A la quarta tarda, no
vam anar a explicar-los un conte als nens, sinó que vam anar a l'aula
multimèdia per a que una noia ens expliqués com utilitzar els sons a l'hora
d'explicar els contes i que així els hi fos més interessant i diferent.
A l'última sessió vam explicar el conte de "La gallina Lina", el qual vam explicar mitjançant dues cançons, que com he dit, vam escollir a la sessió anterior. Va sortir força bé i els nens van col·laborar bastant.
A l'última sessió vam explicar el conte de "La gallina Lina", el qual vam explicar mitjançant dues cançons, que com he dit, vam escollir a la sessió anterior. Va sortir força bé i els nens van col·laborar bastant.
No hay comentarios:
Publicar un comentario